twilightrpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPG, gebasseerd op de twilight saga.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Opening in het bos

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:43 pm

Als je net bij La Push zijn prachtige groene bos komt aangelopen zie je een mooie grote bos opening ''staan''. Het is een groot leeg plek - waar dus geen bomen staan, alleen er omheen - met bankjes. Aan de zijkant is er een cliff waar een paar jongeren van La Push altijd cliffdiven. Het is een van La Push zijn populairste hangplekken, met een paar banken .. voor de rest niks speciaals.

(( en ik zet het hier omdat ik er niks meer van snap dat bij overig allemaal gebied van het reservaat wordt geplaatst????))
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:45 pm

Demi kwam op het grote plein en nam plaats op een bankje. 'Wat zou Jacob nu aan het doen zijn' zei ze tegen zichzelf. Ze wendde haar hoofd naar de grond en raapte een klein steentje op. Ze gooide het de lucht in en keek erna. Het stukje landde op de grond en Demi zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:47 pm

Jacob liep de open plek binnen. Hij keek rond en zag Demi zitten, even glimlachte hij. Een paar vrienden van hem zaten links van het plein, maar toch koos hij ervoor om even met Demi te praten, aangezien ze elkaar een tijdje al niet hadden gesproken. Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Behoefte aan wat gezelschap?' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:50 pm

Demi schrok toen ze die bekende stem hoorde. 'Eh ja, dat zou heel fijn zijn' zei ze verlegen. Ze keek naar Jacob en werd rood. Ze keek naar de grond en toen weer naar Jacob. 'Zo .. dus .. wat heb jij de afgelopen tijd nog gedaan?' ze keek hem aan met een verlegen glimlachje. Ze keek naar de wolken wachtend op een antwoord van Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:53 pm

Jacob grijnste zijn tanden bloot, die overigens spierwit waren. Hij hoorde haar vraag en dacht even na. 'Hmm, eigenlijk zo goed als niks, een beetje rondgelopen en de rode pick-up afgebracht bij het nieuwe meisje in Forks, eigenlijk is ze niet nieuw, ze was hier al toen ze klein was, je kent haar misschien wel, Bella Swan.' zei hij in een hoog tempo achter elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 6:56 pm

Demi dacht even na voordat ze antwoord gaf aan Jacob. 'Bella Swan? Nee, volgens mij ken ik haar niet hoor. Is ze aardig? Vast wel hè als ze met jou omgaat?' Demi versnelde in haar tempo met praten doordat ze zo nerveus was. Ze dacht er even aan hoe mooi hij net glimlachtte. 'Dus .. je hebt niks gedaan. Leuk' stamelde ze. Ze schoof met haar voet over de grond en keek Jacob aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:36 pm

Jacob grijnste even. 'Ja waarschijnlijk wel ja.' en hij bleef goed luisteren terwijl zij het tempo verhoogde. 'En ja het is maar wat je leuk noemt. Heb jij nog iets gedaan?' vroeg hij maar om sociaal te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:41 pm

(als ik geen vampier was kwam ik jacob echt nu op zijn smoel pakken .. of ik nou jongen was of niet DDD: fnjanjsfs!!!!!!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:43 pm

Jasper schreef:
(als ik geen vampier was kwam ik jacob echt nu op zijn smoel pakken .. of ik nou jongen was of niet DDD: fnjanjsfs!!!!!!!!)

(( i hate you : ( ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:43 pm

((pff loelie, Edward is veel beter, dan Jacob -kots-))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:45 pm

Edward Cullen schreef:
((pff loelie, Edward is veel beter, dan Jacob -kots-))

(totally agree!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptywo mei 06, 2009 7:53 pm

( Sad Sad Sad Sad Sad )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:47 am

(( ich bin eine seksgod.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:49 am

Demi glimlachte. 'Nee, ik heb eigenlijk ook niet veel gedaan. Beetje rondgewandeld' Ze zuchtte. 'Maar .. wat vind je eigenlijk van die Bella. Vind je haar een beetje leuk?' Demi probeerde het niet te opvallend te vragen. Ze keek naar de andere kant van het plein waar de andere jongens nog steeds zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:50 am

Jacob grijnst even. 'We zijn wel erg interessant met ons niks doen.' en hij keek even achterdochtig na haar vraag. 'Nou, ik weet niet ze is wel knap.' en hij grijnste weer even. Hij zei maar niet meer, aangezien nog altijd zijn vrienden aan de overkant zaten en meisjes ook al zoveel roddelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:52 am

'Ja, erg interessant.' Demi wist dat het gesprek nergens naar toe leidde. 'Dus je vind haar .. knap. Misschien kun je me een keertje aan haar voorstellen?' vroeg Demi heel voorzichtig. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:54 am

Jacob knikte. 'Is goed hoor. Ze komt volgens mij best vaak in ons gebied. Aangezien het strand enzo.' en hij glimlachte even zelfvoldaan. Dat had zijn stam dan wel redelijk goed geregeld. En hier ook geen enkele bloedzuiger in de buurt. 'Gá je nog wat doen vandaag?' zei hij om het gesprek op gang te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:56 am

'Nou ik dacht eraan om hier de hele dag te blijven zitten, maar als jij iets beters weet' Demi glimlachte en keek hem met een schuin hoofd aan. Ze moest hem toch ooit een keer vertellen wat ze écht van hem vond. Maar ze durfde het niet. 'Dus dat was dan zo'n beetje wat ik nog wou gaan doen vandaag .. helemaal niks' Ze raapte een steentje op en gooide het weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:57 am

Jacob grijste even. 'Hmm. Ik zou ook niet echt iets weten, ik denk dat ik gewoon aan een paar dingen ga sleutelen, zoals bijna altijd.' en hij keek haar aan. Demi was altijd wel een redelijke vriendin van hem geweest, dat had ie altijd gewardeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 8:59 am

'O, leuk. Zou je het erg vinden als ik nouja .. meekwam. Ik heb toch niks beters te doen. Misschien leer ik er nog wel iets van' Het enige waarom Demi eigenlijk mee wou is omdat ze dan een goede reden had om de hele tijd naar hem te kijken. 'Maar als je het liever niet hebt .. snap ik dat ook best wel hoor' Ze keek naar de wolken en toen naar Jacob.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 12:45 pm

Jacob knikte even. 'Tuurlijk mag je mee komen.' zei hij tevreden. Hij vond het geweldig als mensen doorhadden dat hij goed in iets was, en vooral als ze naar hem wouden komen kijken. Dit was dan natuurlijk perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 6:38 pm

Demi voelde zich ineens heel blij. 'Nou oke leuk. Laten we gaan dan' Ze keek naar de grond en zag een mier lopen en ze trapte erop. 'Ik heb het niet zo op die beestjes' ze glimlachtte en wachtte op Jacobs reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob

Jacob


Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 6:44 pm

Jacob kon zich niet inhouden en begon hard telachen. 'HAHAHAHA stamp je nou serieus een mier dood?!' zei hij bijna schreeuwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demi Bloom

Demi Bloom


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 05-05-09

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 6:45 pm

'Vind je dat om te lachen?' Demi dacht na en begon ineens ook heel hard te lachen. Ze duwde Jacob en viel zelf half op de grond. 'Ik vind die beesten gewoon niet lief' Ze zuchtte en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Emptydo mei 07, 2009 6:46 pm

((jullie ruiken.. apart Wink ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opening in het bos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening in het bos   Opening in het bos Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opening in het bos
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
twilightrpg :: RPG :: Rpg - Reservaat-
Ga naar: