twilightrpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPG, gebasseerd op de twilight saga.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Winkelcentrum

Ga naar beneden 
+2
Carlisle Cullen
Alice
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 4:41 pm

Ja eh, vol met winkels dus :'D. No reason to explain.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 4:43 pm

Even blij als altijd stapte Alice het winkelcentrum binnen, al had ze het al duizenden keren gezien. Het leek wel of er telkens andere dingen bijkwamen, elke dag weer. Jammer dat ze Rosalie niet had kunnen vinden, die was waarschijnlijk graag meegegaan. Maar alleen gaan was ook okay, zolang ze maar kleding kon bekijken en passen, het liefst zo veel mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 5:02 pm

Blij pakte Alice een stapel kleding mee naar een van de pashokjes en begon ze de kleding te passen. Ze kon zien welke kleding haar leuk zou staan en welke niet, maar het écht passen van kleding was veel leuker dan het alleen maar in de toekomst zien, ze wílde het niet eens zien. Het zou alles verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlisle Cullen

Carlisle Cullen


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 05-05-09
Woonplaats : Forks

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 6:00 pm

((Tss, Alice! Je moet zoiets altijd vragen aan me :U))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 6:01 pm

Carlisle Cullen schreef:
((Tss, Alice! Je moet zoiets altijd vragen aan me :U))


((tss :@))
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:05 pm

((En je hebt niet gewacht op mij? :@ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:14 pm

Rosalie schreef:
((En je hebt niet gewacht op mij? :@ )

kom nu dan!!! esme zei wel waar ik was Wink))
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:17 pm

((Oh oke!!))

Rosalie liep het winkelcentrum in, zoekend naar het gezicht van Alice. Ze ging automatisch op haar tenen staan, maar bedacht toen dat het in het geval van Alice niet erg hulpvol was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:21 pm

(((ahahahahahahahahahahah sterf laura, sterf XD))

Alice had Rosalie al zien aanlopen en legde gauw de kleding die ze gepakt had terug en liep de winkel uit, richting Rosalie. 'Rosalie!' riep ze, om boven de mensen uit te kunnen komen. Er waren veel mensen en dat werkte nou niet bepaald in haar voordeel, bepaald niet eerder. Toen ze eindelijk door de massa gekomen was liep ze snel naar Rosalie toe. 'Boe!' zei ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:27 pm

(awww, mini alice <3!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:32 pm

Rosalie deed of ze schrok en grijnsde. "Ik kon je al niet zien. Nou, heb je al wat leuks gevonden?" Ze keek om zich heen. Zo druk was het trouwens helemaal niet (hoor), dus zag het best komisch uit om Alice toenet op en neer te zien springen.


((Zei ik iets fout? : D))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:39 pm

Alice stak haar tong even uit. Ze kon haar al niet zien, pfff! 'Ehm, nee,' zei ze toen. 'Ik was er eigenlijk nog maar net.' Ze keek even om zich heen, richting een andere winkel. 'Ga je mee?' vroeg ze, en zonder het antwoord af te wachten trok ze Rosalie al mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:50 pm

Rosalie werd zeer elegant meegetrokken door Alice richting een winkel. 'Bruidsmode 42+' stond er op het bord. "...Alice?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 9:55 pm

((HAHHAAH Doe normaal!!!!))

'Wat?' Alice trok een wenkbrauw op en keek Rosalie even raar aan en keek daarna in dezelfde richting als zij keek. Toen merkte ze het bord op en ze besloot het maar mee te spelen. 'Wat? Ga je niet trouwens?' vroeg ze verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:10 pm

Rosalie rolde met haar ogen. "Oh Alice. De toekomst zie je, maar het verleden vervaagt!" zei ze op een dromerige toon. Daarna knipperde ze met haar ogen en zei: "Oke, waar was nou de winkel die je bedoelde?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:13 pm

Spottend deed Alice Rosalie na, waarna ze gelijk in de lach schoot. Het had zo bekakt geklonken. 'Nou eh, daar! Je bent hier toch vaak zat geweest?' grijnsde ze, waarna ze richting de winkel verderop liep. Veel winkels hier waren duur, maar ze hadden toch geld zat. Geld teveel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:24 pm

"Nou, zoals jij het zegt klinkt het hartstikke stom!" Rosalie grijnsde. Met haar ogen volgde ze de blik van Alice. "Ik kom hier ook niet elke dag ja?" zei ze nepverontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:26 pm

'Zo klonk het anders ook uit jouw mond,' grinnikte Alice, waarna ze de winkel binnenliep. 'Bíjna elke dag dan!' riep ze, de winkel al binnengelopen. Gelijk begon ze allerlei kleding uit de rekken te vissen om ze dadelijk te kunnen passen. Haar maat was in veel winkels amper te vinden, en dit was daar absoluut geen van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:39 pm

"Tssss. En dat is níet waar!" Rosalie liep met een opgeheven neus de winkel binnen en liep blind op een rek af.

((bij een opgeheven neus moet ik altijd denken aan een neus waarbij zo een hijskraan staat en de haken hangen dan in de neusgaten?!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:41 pm

Alice grinnikte even binnensmonds. Rosalie kon niet acteren. In haar ogen in ieder geval niet. Maar het zag wel altijd grappig uit. Snel liep ze met de kleding haar kledinghokje binnen en begon ze alles te passen. En natuurlijk wilde ze alles hebben, as usual.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:54 pm

Rosalie zuchtte. Soms was Alice toch wel een vervelend, klein onderdeurtje. Ze pakte wat leuke klereding kleding uit de rekken en ging ze passen in een pashokje.


((Ik typte blind maar dat ging mis.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 10:57 pm

((hahaha doe normaal :S:S:S:S:S:S:S))

Alice verdeelde de kleding in groepjes die ze wel wilde en niet wilde en liep toen naar de kassa toe om af te rekenen. Dat was winkel 1, nu de rest nog. Als Rosalie opschoot tenminste. Alice kon erg zijn in kleding kopen and all, Rosalie was worse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 11:02 pm

((Hey nadine, hou eens op met mij af te kraken O: Ik wou dat rosalie gedachten kon lezen :f ))

Rosalie paste alles en alles zat leuk. Ze kleedde zich weer om en liep naar de kassa, waar Alice ongeduldig stond te wachten. "ik ben zo klaar hoor!" zei ze en ze wierp een blik naar Alice.

((oh en ik moet nu gaan :'D))
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 31

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptydo mei 07, 2009 11:07 pm

((AHAHAHA))

'Take your time,' zei Alice, de ongeduldige toon in haar stem ondrukkend. Zelfs als Rosalie dat zei duurde het nog jaaaaaaren voor ze klaar was. Maar ze hadden de tijd, right? No need to hurry. Ze hadden nog 2893809283 jaren de tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie

Rosalie


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 06-05-09
Leeftijd : 29

Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Emptyvr mei 08, 2009 10:47 am

((NADINE STOP IT! XDDD))

Er ging een man van gemiddelde lengte voor Alice staan. Rosalie keek om zich heen. "Waar is Alice nou? Is she gone?" Ze grijnsde en rekende haar kleren af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winkelcentrum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winkelcentrum   Winkelcentrum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winkelcentrum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
twilightrpg :: RPG :: Rpg - Port Angeles.-
Ga naar: