twilightrpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


RPG, gebasseerd op de twilight saga.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tweede biologieles

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:02 pm

waar het éigenlijk allemaal begint he.♥️♥️♥️♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:03 pm

((eigenlijk zijn het heel veel volgende lessen, maar voor ons de 2e))
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:03 pm

(dat bedoel ik ofcourse XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:06 pm

Edward liep de biologie les binnen. Het regende, wat hij fantastisch vond. De plek langs hem was nog leeg, bella was er nog niet. De gedachtes stroomden weer binnen. daar is ie weer- kijk hem toch - Edward zuchtte en ging zitten, pakte zijn boeken en keek naar de regen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:08 pm

Bella die met vol goede moed het lokaal binnenstapte, smolt direct toen ze Edward weer op zijn oude plek zag zitten. Ze ging rustig naast hem zitten, en pakte ook haar boeken voor zich. Daarna keek ze naar hem. Hij staarde naar de regen. Zou hij van regen houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:10 pm

Edward draaide zijn hoofd om. "Hi, Edward Cullen. Het spijt me dat ik me de vorige keer niet kon voorstellen." Hij glimlachte naar zijn antwoord. Hij hoorde ondertussen de leraar praten over de goude ui (AHAHHAH dat klinkt zo idioot)) maar nog steeds kwam er geen greintje uit Bella's hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:13 pm

Bella keek hem verward aan."Bella Swan," prevelde ze. Ze keek even naar de leraar."Je broer en zus zijn goede tennissers," gooide ze in het gesprek wat amper begonnen was. Ze glimlachte naar hem - het zag er vast idioot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:16 pm

"Ja he," antwoorde hij. Edward bekeek de regen weer even. Ondertussen bekeek hij ook de microscoop. "Ladies first" mompelde hij.


((eerste is proface)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:17 pm

"Ja, zo'n harde slag. Bijna onmenselijk. En hun snelheid. Zijn het atletiekers?" Ze trok de microscoop naar zich toe. Ze had dit practicum al eens gehad."Proface," mompelde ze, en ze schreef het op haar blaadje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:19 pm

Edward keek haar aan. "Do you mind if I check?" daarna bekeek hij het. "Proface it is.." terwijl ook hij het opschreef. "Are you liking the rain?" Hij ontweek de vraag over Jasper en Alice. Die twee idioten moesten maar eens oppassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:20 pm

((jahahaha hun snelheid atletische hahaha onmenselijk ja XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:23 pm

Bella trok een ongemakkelijk gezicht."Are you asking me about the weather?" Ze grinnikte. Daarna keek ze hem weer aan."Beantwoord mijn vragen over Alice en Jasper. En niet liegen, vertel het." Ze probeerde hard te klinken, maar ze smolt als ze in zijn ogen keek, zijn mooie gele ogen. Wacht eens.."Heb je contactlenzen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:27 pm

"Yeah - I guess I am" zei Edward terwijl hij weer even naar de regen keek. "uh no..." antwoorde hij op de vraag van contactlenzen. "Ze zijn inderdaad erg snel, beide heel erg goed in sport."
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:29 pm

"Het was onmenselijk, Edward," ze keek hem weer aan."Echt. Ze veroorzaakte een enorm hard geluid, zoals het goed bij onweer." Ze schoof de microscoop naar Edward."Hoe kan het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:32 pm

"Het was vast je verbeelding." zei Edward. "Het is metaface" Hij schreef het gelijk op. Daarna waren ze alweer bijna klaar. "Maar wat vind je van het weer?" Hij raakte daarna perongleuk haar had aan en trok hem snel terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:34 pm

Bella schrok van de koude hand van Edward."Je bent ijskoud." fluisterde ze. Daarna schreef ze ook metaface op."Ik hou niet van regen. Ik hou over het algemeen niet van koude natte dingen." Ze rilde bij de gedachte aan mos ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:39 pm

"Waarom verhuis je dan naar de natste plek in de US?" vroeg hij terwijl hij zijn pen neerlegde. Ze waren al klaar, als eerste. Geen wonder, Edward kende het praticum bijna uit zijn hoofd. Over izjn koude handen hield hij zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:41 pm

"Mijn moeder en haar nieuwe vriend zijn een baan aan het zoeken voor hem - Phill de vriend. Ik ben bij mijn vader gaan wonen." Ze glimlachte, en keek toen weer serieus."Hoe kom je aan zulke koude handen?" Ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:44 pm

"Mocht je phil niet? " vroeg hij terwijl hij nog steeds niets uit vind. "Sorry als ik zoveel vraag, you're hard to read." Hij zuchtte diep. De regen kletterde steeds harder tegen de rame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:47 pm

"Nee, Phil is oke," ze keek hem aan."Moeilijk te lezen?" Ze trok haar wenkbrauwen op, terwijl ze wat poppetjes in haar schrift krabbelde."Vertel nou eens over die koude handen, je zus en je broer."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:50 pm

Edward zuchtte diep. "Ja, je geeft weinig hoogte van je." zei hij terwijl hij nadacht. "Je verbeeldt je het Bella, get over it." Wat was ze nu even irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptydo mei 07, 2009 9:52 pm

"ík praat genoeg," gaf ze aan. Ze kreeg een diepe frons."Hoe kan ik me nou verbeelden dat jij koud bent? Ik heb het zelf gevoeld." Ze strekte haar hand twijfeld weer naar die van hem uit, maar zag toen Mike Newton vanuit haar ooghoek opeens erg oplettend kijken en ze trok haar hand terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptyvr mei 08, 2009 10:52 am

"Ik had het over ALice en Jasper, ik heb altijd koude handen, ook als het warm weer is." Hij keek Bella geërgerd aan, al zou je dat niet meteen van hem af kunnen lezen. "Maar vind je het leuk in Forks? Of ben je niet gelukkig omdat je niet meer bij je moeder bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Admin
Bella


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-05-09

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptyvr mei 08, 2009 10:58 am

Bella zuchtte geërgerd."Nee, ik vind het niet leuk in Forks, maar dat komt door de regen en de personen die of veelte sociaal zijn, of juist zo niet-sociaal en mysterieus." Haar stem klonk geërgerd. Mike, die achter hun zat, keek hun gefascineerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgtwilightsaga.actieforum.com
Edward Cullen

Edward Cullen


Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 05-05-09
Leeftijd : 105
Woonplaats : Forks

Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Emptyvr mei 08, 2009 11:00 am

"Oh, waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?" vroeg Edward. Hij wist dat haar moeder bezig was met die stiefvader, of die nieuwe vriend, maar dan kon ze er toch nog best blijven? Edward zuchtte. Bella deed irritant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tweede biologieles Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tweede biologieles   Tweede biologieles Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tweede biologieles
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
twilightrpg :: RPG :: Rpg - School-
Ga naar: